Speelochtend: ouders met 0-4 jarigen!

ingevoerd op 17-04-2019

Beste geïnteresseerde,

Opvoeden valt niet altijd mee. Veel ouders kunnen een steuntje in de rug goed gebruiken, zij kunnen hun kinderen dan beter begeleiden. Door ouders met elkaar in contact te brengen kunnen zij ervaringen met elkaar uitwisselen, samen delen is samen leren. Het project ‘Speelochtend’ voorziet in die behoefte.

Op de Meester Schabergschool worden er voor ouders en jonge kinderen bijeenkomsten georganiseerd. Ouders met kinderen tussen de 0 tot 4 jaar kunnen leuke en gezellige bijeenkomsten bijwonen samen met hun kind(eren).

Tijdens de bijeenkomsten van Speelochtend wordt er gepraat over spelen met uw kind, gezonde voeding, veiligheid, Muziek op schoot en nog veel meer. Verder wordt er gesproken over hoe belangrijk ouders zijn voor de ontwikkeling van hun kind en hoe ze hun kind daarbij kunnen helpen. Maar er wordt niet alleen gepraat, er wordt ook geknutseld, muziekgemaakt en gespeeld.

Speelochtend bestaat uit 10 bijeenkomsten die 1,5 uur per les duren.

Speelochtend is geheel gratis!

Heeft u nog vragen dan kun u ons bereiken op nummer:  070 – 445 10 94

of kun u ons altijd mailen op e-mailadres: nahid.zabihi@jeugdwerk.nl

speelochend speelochend