Personele zaken na de zomervakantie

ingevoerd op 18-04-2019

Beste ouders,

We willen u graag op de hoogte brengen van veranderingen na de zomervakantie:

Aangezien meester Bart vanuit een uitzendbureau bij ons werkt tot de zomervakantie, zijn wij op zoek gegaan naar een nieuwe collega.

We zijn blij dat juf Jessica Kardoes na de zomervakantie bij ons komt werken. Zij heeft enkele jaren geleden bij ons stage gelopen. Ze is  hierdoor al bekend met onze school. Om weer de draad op te pakken komt ze voor de zomervakantie al een paar keer een dag meedraaien.

Ik wil u ook vertellen dat ik volgend schooljaar mijn taak als directeur van deze school ga afbouwen. In eerste instantie blijf ik het volgende schooljaar nog 2 dagen per week als directeur werken. Er wordt een nieuwe directeur gezocht, na de meivakantie zijn de eerste sollicitatiegesprekken. De nieuwe directeur werkt komend schooljaar 3 dagen waarbij ik de taken zal gaan overdragen en diegene bekend kan maken met deze school. Dan neem ik in juli 2020 afscheid van deze fijne school en ga van mijn pensioen genieten. De  nieuwe directeur is dan de directeur  en zal hier, net als ik, 4 dagen werken.

Ik houd u op de hoogte van de ontwikkelingen.

Met vriendelijke groet,

Joke Siebeler