Deelnemen aan digitale activiteiten van de jeugdhaven

Beste kinderen (en ouders/verzorgers).

Vanaf maandag starten we met een activiteiten aanbod via Skype.

Jullie kunnen een keuze maken uit het rooster en door te bellen of te mailen je opgeven voor de activiteit waar je aan mee wilt doen. Natuurlijk mogen jullie ouders/verzorgers dat ook voor jullie doen.

De meester en/of juf van de activiteit neemt dan contact op over hoe je skype kan instaleren en over wanneer de spulletjes die jij nodig hebt voor de activiteit bij jou thuis worden gebracht.

Je kan je al opgeven voor de komende twee weken. Er kunnen maar 4 kinderen tegelijk deelnemen dus zorg ervoor dat je je op tijd aanmeld.

De andere weken volgen nog in een nieuwe bericht.

Natuurlijk mogen de ouder/verzorgers ook met je mee doen als ze dat willen, maar dat hoeft niet.

Als ouder geeft u bij het aanmelden toestemming om via Skype zicht en hoorbaar contact te hebben met de leiding die wij als Stichting Jeugdwerk inzetten.

Het zal best even wennen zijn op deze manier, maar we zijn blij dat we weer leuke dingen samen met jullie kunnen doen en jullie kunnen zien.

Hoop dat we elkaar allemaal even zien de komende weken via Skype!

Groet van al de juffrouwen en meesters van de Jeugdhaven en Sam Sam . ageeth.smith@jeugdwerk.nl

Meester Ronald  0644478502   Vrijdag 12:00-13:00  Maandag 12:00-13:00

Juf Ageeth   0682554266    Vrijdag 12:00-13:00  Maandag 12:00-13:00