Ophaalmoment, rapporten en Teams!

Beste ouders, verzorgers,

Hopelijk hebben de kinderen en u genoten van de Paasdagen. Morgen starten weer met een nieuwe week onderwijs op afstand. Een belangrijke aanvulling is het gebruik van Teams. De leerkrachten en kinderen kunnen op deze manier videobellen. Zo kan de leerkracht extra uitleg geven, werk bespreken of gewoon even een praatje maken, om te vragen hoe het met de kinderen gaat.

Vanaf donderdag 16 april zijn de eerste gesprekken via Teams.
Zorg dat de leerlingen op Ipad, Laptop of telefoon deze app hebben gedownload. De app heet Teams.

Er zijn verschillende ouders van onze school die op afstand kunnen helpen om de app te downloaden. Mocht u hulp nodig hebben, kunt u mij dat laten weten, dan zorg ik dat er contact met u wordt opgenomen.

Morgen is weer een ophaalmoment van nieuw werk én de rapporten. Vergeet u zich niet in te schrijven vanaf morgen voor de rapportgesprekken? Deze vinden telefonisch of via Teams plaats in de week van 20 april. De leerkracht geeft u meer informatie hierover.

In de bijlage leest u meer informatie over Teams en het rooster voor morgen om de spullen op te halen. Vragen, opmerkingen of suggesties? Ik hoor ze graag. U kunt mailen naar:

info@schabergschool.nl

Met vriendelijke groet,