Vrijdagnieuws

Beste ouders, verzorgers,

We hebben inmiddels twee weken achter de rug waarbij we volledig open zijn. Wat fijn om alle kinderen weer op school te zien en dat alle klasgenoten weer samen in de klas zitten.

Er is heel hard gewerkt! Afgelopen week zijn de CITO toetsen afgenomen bij de kinderen. Zo kunnen we goed in kaart brengen hoe het staat met de ontwikkeling van uw kind. Bij het rapport ontvangt u de uitslagen.

3 juli gaat het rapport mee naar huis. Er zijn geen rapportgesprekken, wel kunt u een telefonisch gesprek aanvragen bij de leerkracht van uw kind mocht u vragen hebben.

Wilt u erop letten dat er gezonde tussendoortjes meegegeven worden? Ik zie soms tussendoortjes, die heel lekker zijn, maar ook heel ongezond. Geef zoveel mogelijk fruit en groente mee. We zijn immers een ’gezonde school’.

Tot slot: voor de laatste weken van het schooljaar, zijn de gymdagen gewijzigd. In het rooster (bijlage) kunt u zien wanneer uw kind gym heeft. We gymmen zoveel mogelijk buiten. Wanneer het heel hard regent, gaan we naar de gymzaal.

Dan wens ik u voor nu een heel fijn weekend en dan zien we elkaar maandag weer bij het hek!

Met vriendelijke groet,

Carina Tettero