Klassenbibliotheek

Beste ouder(s)/verzorger(s),

Na het letterfeest heb ik veel kinderen enthousiast gehoord over de boekjes die zij hebben gekregen! Heel belangrijk dat zij blijven lezen, want daardoor zullen zij blijven groeien. Daarom heb ik bedacht dat kinderen van school een boek mee mogen nemen om te lenen. Wanneer het boek weer uit is kan het terug naar school worden gebracht en mag er een nieuw boek worden geleend. Het wordt dus eigenlijk een soort bibliotheek. Mocht dit nou goed gaan dan zou ik u vooral willen verwijzen naar de echte bibliotheek. Dit is gratis en de keuze qua boeken is natuurlijk veel groter dan bij ons in de klas.

Om de boeken weer terug te krijgen, krijgt uw kind alleen een boek mee wanneer het vorige boek is ingeleverd! Ik ga dit bijhouden door middel van een schema. Wanneer het geleende boek dus niet terug komt, kan er niet meer worden geleend uit de klassenbieb.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd!

Met vriendelijke groet,

Juf Lisetta